Xvipi Car Rental - Kuantan Branch

Xvipi Car Rental - Kuantan Branch
Our Fleet

Saturday 29 April 2017


Kereta Sewa Pahang | Kereta Sewa Kuantan | Kereta Sewa Kuantan - Pusat Bandaraya | 1300884040 

Kereta Baru untuk Klezcar Kuantan:

Toyota Vellfire 2.4 (A)
7 seater


SYARAT & LARANGAN KETIKA MENYEWA KERETA :)

*Dilarang untuk melakukan aktiviti jenayah atau melanggar undang-undang negara Malaysia. Laporan Polis akan dibuat sekiranya ingkar.
*Dilarang mengubah suai keadaan kenderaan dan mencuri aksesori kereta yang disewa. Laporan Polis akan dibuat sekiranya ingkar.
*Dilarang membawa buah/bahan yang berbau kuat seperti durian dan cempedak. Jika ingkar RM30 akan dipotong daripada Security Deposit untuk proses mencuci.
*Dilarang menyewakan/meminjamkan kereta sewa kepada orang lain (Sublet).
*Dilarang memandu kereta sewa keluar daripada Semenanjung Malaysia.
*Sekiranya berlaku kerosakan pada kereta disebabkan kecuaian penyewa di dalam tempoh penyewaan, cas minimum (RM50) atau maksimum (RM2000) akan dikenakan kepada penyewa dan nilai bergantung kepada jenis dan tahap kerosakan. Sekiranya berlaku kerosakan teknikal seperti bateri habis atau radiator panas, kami akan menggantikan dengan kereta lain jika ada atau memulangkan wang anda kembali.
*Sekiranya anda menempah kereta daripada kami maka kami beranggapan anda sudah memahami dan bersetuju dengan syarat dan terma ini.

SAYA SETUJU DENGAN SYARAT & TERMA INI. TEMPAH SEKARANG !!!!

No comments:

Post a Comment

Salam Maulidur Rasul 1442H/2020 dari Xvipi Car Rental Kuantan

  Salam Maulidur Rasul 1442H dari kami. Moga kasih sayang kita kepada Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW, kita terjemahkan bersama dalam kehi...